Бизнесът с виртуални обиколки на Google получава средно двойно повече ангажименти и запитвания спрямо фирми, които нямат обиколки. Средната 360 ° обиколка получава над 174 000 органични изгледи годишно (без заплащане на клик) със средна продължителност на гледане и ангажираност на потребителя от 61 секунди! Виртуалната обиколка на Google има и редица ползи.
Градският изглед на Google Карти позволява на клиентите да се поставят лице в лице с пространствата на фирмата. Това увеличава нивото им на комфорт, което ги прави по-склонни да влизат
през вратите ви. Показвай, не разказвай – не казвате на клиентите си, че трябва да се доверяват на бизнеса ви. Вие го показвате. Това, което показва виртуалното турне е, че вашият бизнес няма какво да крие. Всъщност точно обратното.
Според проучвания търговците на дребно заявяват, че 82% от потребителите правят изследвания онлайн, преди да посетят магазин. Това изследване включва и желание да се знае как изглежда магазина
отвътре и отвън.
Google Street view показва качеството на вашия бизнес. Като предоставяте тази функция на клиента си, показвате, че бизнесът ви се интересува от клиентите си и ще направи всичко възможно, за да им осигури най-доброто преживяване. Вашият потенциален клиент може да има незабавен достъп до вътрешността на бизнеса ви в рамките на едно кликване. В крайна сметка 43% от търсенията се извършват в Google Карти.
Има ли достатъчно място за паркиране на гърба? Трябва ли да дойдат рано, за да намерят място? Мястото безопасно ли е? Това са въпроси, които клиентите си задават и разбират отговорите във Google Street view. Това помага на клиентите да са предвидливи и да не се тревожат за всяка неочаквана ситуация. Картината е несравнима с думите. Използването на Google Street view може да ви помогне да привлечете местната целева аудитория и показва, че предоставяте качествено обслужване.
1. Среща, безплатна консултация и изготвяне на подробна оферта по всички изисквания на Google;
2. Откриване на Google бизнес профил, ако нямате такъв( част от пакета услуги Онлайн присъствие – дигитален маркетинг);
3. Заснемане и изработка на 360? панорамни снимки по предварително изработена с клиента схема със следната спецификация: HDR (седем позиции по 3 кадъра), изчистен статив в основата на панорамата (възможност за поставяне на логото на компанията), размер на изображението 84.6МР (12928х6464 пиксела);
4. Публикуване на панорамите на базата на бизнес профила на обекта в Google и Google maps и сглобяване на всички снимки в цялостна виртуална разходка, създадена по Google Street view технология;
5. Предоставяне на обработените файлове за публикуване във Facebook и Google+. Тези файлове се разпознават като панорами;
6. Съдействане при вграждането на панорамите на вашия сайт;
7. Предоставяне на програма за разглеждане на панорамите офлайн;